Meslektaşım hiç önermem ince yapamıyor zaten yapabilmesi imkansız aparat belli bir kalınlıkta üretilmiş 😀 çok minik koyuyorum yine kalın , elde yapılanı tutmuyor , tutuyor diyen ya bilmiyor yada girsin nermin yazılıtaşta kesip içini gösteriyor ben o şekil yapıyorum kalınlık gözlemi yapsın😂 aparat ıııhıı sevmedim ama belki işe yarar diye almıştım işte kolaylaşır mı işim diye , para tuzağı herkese bir kere satıyolar tamam 😂 ama tabi hiç yapmayı bilmeyeni idare edebilir içli köfteden anlamayan kocası olanlar alsın😂