Mom5441 Kızlar alıcam da. Daha önce alıp yapan var mı? Eşim Hataylı çok seviyor ben şeklini veremiyorum.Aparatı alıp yapmak istiyorum
honeysmom Mom5441 bende yok ama birinde görmüştüm ince ve uzun oluyodu, yani elle açılan gibi olmuyodu görünümü. Bence denesen yaparsın 😅 inceliği açısından bi iyiydi
Ece Mom5441 hamurdan kaynaklı olabilir mi eminim irmik ve un kullanıyorsunuz da yumurta kırmayı dene İnan öyle güzel oluyor ki yağ gibi
ketcapli_lahmacun Mom5441 Yok yaa ben kullanamadım diye sen de kullanamayacak değilsin ya. 😅😅😅 Belki onunla daha rahat yaparsın.
Zelalaliasaf Mom5441 ya yenılerı cıkmıs oyle yumurta kabı gıbı ondan mı bagsedıyorsjnhz ben aldım daha denemedım
Bortubocek Benim yok ama arkadasimla yapmıştık..kiyma makinesine takilan uçtan bahsediyorsunuz dimi? Gayet ince olmustu sekle takilmazsaniz
2prenss_annesieliff_ Mom5441 bende var sosyete pazarindan almıştım gayet güzel çok begendim ama biraz kalın oluyor hatay in ki gibi olmuyor bende hatayliyim ince uzun olur biraz bu küçük oluyor
ayazasaf Mom5441 ben kayınvalideme aldım pratik olsun diye yapıyoda çokta iyi oluyo ama bitleşim yerlerini iyice eliyle düzeltiyor açılmasın diye
Tosbik6 Mom5441 ya 🤤nefis yemek tariflerinde limonlukla yapımı var eğer eşin şekline takılmasa hem ince hemde çok güzel oluyor sürekli yapıyorum ama limonlukla 😂 https://www.nefisyemektarifleri.com/icli-kofte-seklini-yapamayanlar-icin/
Usraaa Mom5441 aparatin icerisine buz dolabj posetini acin harci koyduktan sonrada muhakak buz dolabı posetini koyunki kalıptan çıkarabilin bende yemesini cok seviyorum
Semaab Su plastik olanlardan var bende 1 2 denemede kalın oldu ama sonra pratiğini anladım 150 taneyi 1 bucuk 2 saate yaptım. Herkes de inceliğini çok sevdi ve çatlamadı