Haziran98 merhaba benim kızım yarın tam 15 aylık. 13,5 aylıkken yürüdü. Ortalama 13 aydan beri tam anlamıyla anlaşıyoruz. Bir çok kelimesi var anne, baba, anane, babaanne, tete ve 2 kelimeli cümleleri var baba yok, anne ditti, baba bıcı bıcı gibi. Her söylediğimizi tekrar söylüyor. Çok emiyor çoook , bütün gece memede ve sürekli uyanıyor ne yapacağımı bilmiyorum bu durum beni çok zorluyor.