Biz 15 ay 15 günlüğüž yaşını doldurduğndan beri yürüyor, kelimesi çok fazla yok gel mama baba falan diyor, komutların çoğunu yapıyor, 1 hafta oldu memeden keseli çok düşkündü memesiz uyumuyordu şükür hem yemesi hem uyuması düzeldi kesince gece uykusana 21:00/21:30 arası uyuyor 1 yada 2 kere kalkıyor su içiyor sabah 06:00/07:00 arası da tamamen uyanış sizin bebişler nasıl neler yapıyorlar