ElvinsMom seni o kadar iyi anlıyorum ki. Doğurmaktan çok daha zordu benim için. Kimse beni anlamadı ilk başta. Sütüm fazlaymış ondan olmuş hep. Çocuğumu istemediğimi düşündüler, emzirmemek için yapıyorum sandılar. Bu zamanlar bitecek gülerek hatırlayacağız inşallah. Allah yardımcın olsun.