Kızlar mastit oldum. 3 gündür çok kötüyüm ateş üşüme titreme göğüs ağrısı, şişliği. Bebeğim emmiyor o göğüsümü sağıyorum çok acı veriyor. Doktor antibiyotik ve ağrı kesici yazdı. 2 gün sonra da gel kontrole olmadı iltihabı boşaltırız dedi. Nasıl bir işlem uygulanıyor geçmedi çünkü ve çok ağrım var. Doktor nasıl boşaltacak bilgisi olan var mı 😞