Yademom imkansız değil ya gözünüzü korkutmayin alışması güzel olur aslında ama şöyle bi gercek var atak dönemleri, diş dönemleri, gripdi hastalıktı derken bir de kendi psikolojiniz yorgunluğunuz benim yanım da alisti malesef 14 aylik beşik yanımızda halbuki ona bile yatmıyor gece tırmanıp yanıma geliyor ben de artık bi seyler yapmaya başlayacağım insallah emerekte uyur bakalim hayirlisi insallah siz yaparsınız kolay gelsin şimdi den