uykusuzhergece_ çantasında her zaman termosunda sıcak suyu birde küçük biberonunda normal suyu vardır. mama içinde ölçülü kendinden bölmeli kablardan aldım. sadece ev oturmasına giderken su almam yanıma onun dışında dediğim gibi termos ve ekstradan biberonda su bulundururum ola ki termostaki su çok sıcak gelirse diğerinden takviye yapıyorum.