uykusuzhergece_ Hanımlar mesela dışarı çıktıgınzda mamayı nasıl hazırlıyorsunuz? Yani sıcak su lazım oldu mesela yanınızda termos mu götürüyorsunuz.? Bilgilendirirseniz sevinirim 🙏
Rumeysa1609 uykusuzhergece_ eger cafe tarzı sıcak su bulabilecegim bir yere gidersem sıcak su almıyorum yanıma. Eger sıcak su bulamayacagım bir yere gidiyorsam termos alıyorum,küçük bir kavanoza da mama ve kaşıgını koyuyorum. Hemen biberonda şipşak 2 dakika 😘
Go_ya_sa uykusuzhergece_ termos ve ayrica kaynamis sogumus ilik su bulunduruyorum ben ayrica mamayida bolmeli. Mama kabinda ugrasmayim diye
1bebek1annee uykusuzhergece_ bir termosa sıcak su bir termosa kaynatılmış soğumuş su koyuyorum ve ihtiyaç halinde ılıştırıp hazırlıyorum mamayı.
buselidunya uykusuzhergece_ Termos almıştım kızım için, ona sıcak su koyuyorum büyük kolaylık oluyor 🤌🏻
Ebrualimolla Ozel bebek suyunu, kaynatıp termosa koyuyorum. Kücük bi şişeye de normal sicaklıkta koyup alıyorum, yapıcam zaman ılıtabileyim diye. Mamayı da, mama saklama kutuları var onlara koyuyorum
Elifzeynepela uykusuzhergece_ 350 ml termos, biberon ve bölmeli toz mama saklama kabına ölçeğine göre koyup yanıma alıyorum hemen ondan biberona boşaltıyorum kaşıkla uğraşmadan
Meleeek Termosta sıcak su bir şişede kaynamış soğumuş su götürüyorum biberona da gitmeden mama koyuyorum hemen hallediliyor profesyonel oldum artık 🤪😒
Prensescilek uykusuzhergece_ tabi ki termos kullanıyordum. Termos olmadan kesinlikle olmaz .Ben de kızım küçükken mama takviyesi yapıyordum yanima hem mama hem Termosta sıcak su alıyordum kolay oluyordu. Ayrıca termosa cok sıcak koymazdim ,kaynatır biraz beklerdim tam istediğim sıcaklığa gelince termosa dökerdim. Böylelikle ek soğuk suya da ihtiyaç duymazdim. Şimdi büyüdük tabi miniğim benim ☺💗
duygudokme uykusuzhergece_ ebebekten aldığım termosa sıcak suyu koyuyorum küçük kavanoza mama kaşığını mamasını yanıma da onun bebe suyunu alıyorum tamamdır. Saati gelmişse karnını doyurup çıkıyorum mutlaka çünkü dışarıda genel olarak uyuyor 💤
Zlm uykusuzhergece_ iki termosum var evdede dışardada yanımda oluyo birine sıcak su birine soğuk su koyuyorum birleştiriyorum biberonda