Sssbbbb Temmuzunannesi Ankara Nuh’un makarnası dışında hepsinde var yumurta. İki aydır alerji ile uğraşıyorum o yüzden hakimim bu konuya 😊
Tgbkrm-21 Sssbbbb salça domates vs tüketiyor musunuz bana süt alerjisi için onları da yasakladılar da
Tgbkrm-21 Emir123ali süt alerjisinde herhangi bi yiyeceği mi çıktı peynir süt vs yoksa bütün süt ürünlerini içeren herseye mi alerjisi cikti tahlilde
Tgbkrm-21 Emir123ali alerji mamasının bebeği rahatlatma gibi bi etkisi var midir ki acaba bağırsaklarını vs gazına falan
Emir123ali Tgbkrm-21 yani sonuçta alerjiden dolayı gaz vs olduğu için tabiki bizde çok faydalı oldu canım
Temmuzunannesi DerinTuana nasıl anladınız muza alerjisi olduğunu ben de yendiğinin ertesi günü kakasında uzun beyaz iplik gibi şeyler vardı
DerinTuana Temmuzunannesi onlar lifleri olabilir.Vücudunda egzamalae cıkmıstı.bir süre ek gıdaya ara vermıstık yatısana kadar.Biraz zaman gectikten sonra iki gün üst üste muz verdim.Sırtı kıpkırmızı oldu 🥲
Temmuzunannesi DerinTuana bizim kızında alerjisi mi olmuş oluyor şimdi ben direk vermedim ona ben yedim sütümden geçtim
Tgbkrm-21 Emir123ali cunku bende kizim da şeyi farkediyorum alerji mamasını verince kakasını gürültülü ama rahat çıkartıyor siz hangi mamayi kullanıyorsunuz memnun musunuz kullandığınız mamadan
Tgbkrm-21 Emir123ali bizde de henüz kanıtlanmış bisey yok küçük olduğu için tahlil yapılmıyor ama süt alerjisi dedi doktor yaklaşık 2.5 aydır diyetteyim bende o yuzden
Dilara97 Deletedmom_34 çok geçmiş olsun bizimde çoklu besin alerjimiz var yok yok içinde. tüm sürecimi paylaştım merak ederseniz dlarabalkan
DerinTuana Temmuzunannesi yanlıs yönlendırmek istemem sizi.Ben direkt kendım yedirdim anne sütü almıyor kızım.Ama kakasında mukus kan yada vucudun da kızarıklık varsa alerji oluyor
ilkanne27 Deletedmom_34 maddi durumun var ise randevu bulamıyorsan üniversite hastahanelerinde ücretli muayene eden doktor var bizde öyle idik sonunda ucretli üniversite doktoruna götürdük kızımın süt alerjisi çıktı bir bak derim
Tgbkrm-21 Sssbbbb he ole mi kullanılabilir o zaman bende kapya biber tuketirken bile tereddüt ediyordum da bisey olur mu die 🙈 teşekkürler :)