Deletedmom_34 1 yaşından küçük oldukları için kan ve deri testi kesin sonuç vermiyor canım. Bizim daha doğduğu ilk birkaç günde döküntüler çıktı. Sonra 5 günlükken yanağı ve kafasında çok yoğun egzama oluştu. Doktorlar anlamadı. Kakasında kan da görünce alerjiden şüphelendim. 40 günlükken kan da alerji testi yapıldı çıkmayınca alerjisi yok dendi. Sonra bütün vücudu beni emdikten sonra yanık izi gibi kızarmaya başladı. Her gün kakada kan olmaya başladı. Egzamalar yayıldı. Derken ben kendim diyete başladım doktora gidene kadar. 2 aylıkken alerji teşhisi kondu. Çok yoğun alerjisi vardı. Süt, yumurta, tavuk, kuzu eti, dana eti, balık, kakao, ceviz ve tüm kuruyemişler, tahin, vişne, bal, susam, fıstık bunlar beni emerken alerji yapanlardı.ek gıdaya geçince kendisine dokunanlarda eklendi. Ek gıdada da patates havuç şeftali bezelye kereviz muz balkabağı dokundu 😔ama şu an şükür iyiyiz yumurta kereviz var şu an için geriye kalan. Ben artık her şeyi yiyorum. Bu arada 3 kere deri testi yapıldı. Sadece 8. Ayda yapılan testte yumurta ve patates çıktı. Ama diğerlerini de verince mesela havuç verince 10 dakika içinde yüzü gözü şişiyor ve her yeri döküntü oluyor. Yani testlerde her şey çıkmıyor