Busra-97 benim oğlan da öyle, 21 aylık oldu ama 2 3 aydır yoğun ağlama krizleri oluyo🤦🏻♀️ hani tehlikeli olmıycak şeylerde gözetimim altında izin veriyorum bazı şeylere ama olmıycak şeylerde hayır diyorum basıyor yaygarayı 🤷🏻♀️ sürekli bi eyleme hallerindeyiz küçük ergen yaa 😬
Ama çok şükürr ki atma vurma huyları yok 🥲🙏🏼🧿