Busra-97 Sürekli ağlayarak istediğini yaptırma,asla laf dinlememe, vurmaya kalkma bunlar normal mi ? Bu aylardaki bebekler genel olarak mi böyle acaba ?
MinikPrensesannesii Busra-97 bizi tarif ettiniz hoş geldin 2 yaş sendromu 😂 öğlen babası ayran vermiş bardağı yere koymuş geri geri geliyordu eşimde aldı bardağı dökersin şimdi dedi yanına indirdi gitti tekme attı döktü 😂 az öncede abisine araba fırlattı uyudu şimdi 😂
Prensesannesi38 Busra-97 her ağladığında istekleri yaptıysanız o da ağlıyor, yapmayın sizde biraz ağlamasına izin verin sonra zaten düzelir vurma yönüne gelince dikkatini dağıtın benimkide aynı inatçılığı da var
eylulmin Busra-97 vurma huyu yok sadece. Yapma dediğimde işine gelmiyorsa duymamazlığa veriyor ya da suratıma gülüp beni kandırmaya çalışıyor. İstediğini vermediğimdeyse kendini dağlara taşlara vuruyor. Yavrusunu kartal çalan Fatma Girik gibi dövünüyor 😂
Busra-97 Prensesannesi38 izin vermiyorum, ağlıyor ağlıyor ama susmak yok kesinlikle sonra araya biseyler karıştırıp unutturmaya çalışıyoruz 😀
Busra-97 eylulmin evet aynen o şekilde bizimkiler,giyinmek istemiyor devamlı ağlama modu biraz kızdığını anladığı zaman gelip öpmeler falan ama birden huyu değişti resmen çocuğun😁
curly_mom eylulmin eylulmin Yavrusunu kartal çalan Fatma Girik gibi dövünüyor 😂 Ya çok güldüm 😂😂 Allah iyiliğini versin 😅😅
MinikPrensesannesii Busra-97 ay 2 yaş yerine 3 yaş yazmışım sjjsj oğlumdan eğitimliyim ben kızım daha zor ama 😑🤦♀️
Busra-97 MinikPrensesannesii bizimki de kız ama birden 365 derece huy değişti kedi gibi olan çocuk kaplana dönüştü resmen 😀
YorgunAnneyimvesselam57 19nah 10 gunluguz suan hem hasta hende 2 dis birden cikiyor felaket drumdayiz dusunun surkli meme abartmiyorum surekli yani huysuz mutsuz kucakta ama diger zmnlar bu sekilde degil 2nyas sndromu zaten 17 aydan basliyormus yada atak dir devamli boyle takip edin 3 yas sndromu icincok erken daha 2 yasi atlatamadan
Busra-97 MinikPrensesannesii hahahaha bizimkide yürürken ayağı takılıyor diye yeri dövüyor kimden görüp nereden öğrendiği hakkında bir bilgimiz yok😀
Rojdaa Busra-97 Vallahi oğlumu anlatmışsınız aynılarını yapıyor aşırı yoruluyorum gün içinde sürekli ağlamaklı ya
Busra-97 Rojdaa evet gerçekten çok zor bir süreç birde çalışıyorum gün içerisinde görmediği için geceleri ağlamaklı ve devamlı tepemde