Melikeceylin bizim de 11 civarıydı memeyi almadı içim uyanması gerekiyor uyandıramafığım zaman makinayla sağıp biberonla verdim biberonu alıyor biraz zorlayınca uyuyor da olsa bir de günde iki kez 20 cc mama verdim 3 4 gün her fırsatta emzirmeye çalıştım bizim de gözünün içi falan sarıydı şimdi çok şükür acıktıkça kendisi uyanıyor 21 günlüğüz biz de