ZMihraG Melikeceylin canım benimde kızım 9 günlük. Sarılığı 14 seviyesindeydi 1,5 - 2 saatte bir emzirmem gerektiği söylenmişti. Bi de güneş ışığı çok iyi geliyo. Şimdi düşmeye başladı rengi normale dönüyor
Busraeslem Melikeceylin bizimde ilk doğduğunda yüksek çıkmıştı doktor 15 dakika da bir emzirmemi söylemişti emzirdikçe yavaş yavaş geçmeye başladı
BusraElifOzhan Melikeceylin Benim kızımda da vardı uyandıramıyordum ne yapsak uyanmıyordu doktor sürekli emzirmemi söyledi bende göğsümü sağıp sağıp uykusunda çay kaşığıyla içirdim gündüzleri 5 dakika güneş ışığında yatırdım geceleride hiç ışığı kapatmadım. Işığın beyaz olması gerekiyor mutlaka. Birkaç gün içerisinde geçmişti.
Alihancansu Melikeceylin gozler en son zamanla geçiyor canım bizim de öyleydi 2 gün mavi ışık altında yattı oğlum göz aynıydı sonra dan beslendikce azaldi gözdeki sarılık
Melikeceylin BusraElifOzhan bir hafta oldu bizmki hala gecmedi doktora goturmem gerekirmi sizce yoksa bir hafta daha mi bakim
Busraeslem Melikeceylin ilk doğduğunda hiç uyumuyodu zaten sürekli memedeydi. Allah sizede şifa versin🙏🏻
Fatma_zynpasya55 Melikeceylin anne sütü sarılığı diye bişey varmış ondandır belki yada isterseniz gidin tekrar test yaptırın nolur nolmaz. Yanlış anlamayın sakın biz bayağı sıkıntı yaşadık sarılık yüzünden ondan dolayı test yaptırın diyorum.
Esraogey Melikeceylin bizim de 11 civarıydı memeyi almadı içim uyanması gerekiyor uyandıramafığım zaman makinayla sağıp biberonla verdim biberonu alıyor biraz zorlayınca uyuyor da olsa bir de günde iki kez 20 cc mama verdim 3 4 gün her fırsatta emzirmeye çalıştım bizim de gözünün içi falan sarıydı şimdi çok şükür acıktıkça kendisi uyanıyor 21 günlüğüz biz de
EymenEmirinAnnesi Melikeceylin benim bebeğim 45 günlük hala sarılığımız devam ediyor canım anne sütü sarılığı olmuş yavrum. Değerleri 8-9 civarı çıkıyor kontrole götür sürekli ölçtür. Bol bol emzirmeye devam et. Ben de post açmıştım kimisi 40ı çıkınca kimisi 3. ayında geçmiş. İnşallah sizinki hemen geçer 🙏🏻
AhmeTubq Melikeceylin bence tekrardan götürün bi test yapın çnkü benim kızım da sarılık oldu ve 24e kdr yükselmiş 2 gün yoğun bakımda kaldı çok üzülmüştüm 2 gün göstermediler bna yavrumu özel hastanede siz gidin ölçtürün ki ona göre hemen önlem alın bnce
BusraElifOzhan Melikeceylin Bence beklemeyin ben hiç beklemedim 17,5 üzerindeyse hastaneye yatırıyorlar.
Nurtupu Kırkı çıkana kadar baya geçiyo korkmayın. Benimki 3 gün yoğun bakımda yattı. 1,5 saat aralıklarla emzirdim. Güneşe yatırdım. Sık sık banyo yaptırdım. Kırk Mevlüdüne kadar geçmişti.
Hyekta Bnm oğlumdada vardı 40 ında gecti 1 saat arayla emzirdim alarm kurup bide gece gündüz ışık altında yatırdım uyanmıyordu zorla uyandıryordum geçer insallah ama bi kan verin değerini bilirsiniz en azından 13 tü bizim geciyo ama korkma
Bartununannesi Bizim 65 günlükken geçti, anne sütü sarılığı vardı. Her sabah güneşe çıkartın hazir havalar guzelken
Fatmauslu Melikeceylin cnm bizimde sarılık oldu oglum hemde 3 günlükken yatış yaptık değer 15 di . Bize 2 saat bir emzir dediler bende öle yaptım iki saat. Bir emzirdim. Gece açık uyuduk ışık lakin onun hiç bir etkisi yokmuş. Snra uyanmazsa ayağını gidikla burnunu sık. Koltuk altını gidikla bize öyle dediler hastaneden ve 40 çıkınca bizim gecti