MuhammetSeliminannesi minikturta Ya dua edin inşaAllah tutar 🥺 Çok zorlanıyorum uyuturken kucağımdan indiği anda açıyor gözünü ve başlıyor ağlamaya. Pekmez için çok küçüğüz 😂
minikturta MuhammetSeliminannesi ya benimki de çok zor bir bebekti 24 saatin 4 saatini uyurdu mecburdum malesef verdim, inşallah tutar ya oioi deneyin birde
MuhammetSeliminannesi Tweetyy İnşaAllah benimki de sever 🤲🏻 Anladığımız kadarıyla fiyatlar hep bu şekilde en iyisi çok beklemeden alayım. Teşekkür ederim 🥰
Tweetyy MuhammetSeliminannesi valla bekledikçe hersey artıyor bence kaçırmayın 🙈 trendyola falan bakin indirimde vardir belki
Kocakgiller MuhammetSeliminannesi gardrops dolap gbi uygulamalara baktiniz mi belki alip kullanmayan olmustur paketi acilmams vs denk gelir belki
MuhammetSeliminannesi Tweetyy Baktım baktım 100′den başlıyor. Philips avent 40 yılda bir indirime giriyor zaten boşuna uğraşıyorum galiba 🤦🏻♀️
Medusafer MuhammetSeliminannesi şuan en uygun fiyat 100 tl daha uygun bulamazsınız 17 aylık kızıma bugüne kadar 12 13 kutu emzik almışız birde 4 aylık kizim var orada 3 kutu almışız eşimle emzig3 verdiğimiz parayı hesaplamak bile istemiyoruz