AnnaKarenina_ EtiPetito siz süt dökmeden mi yaptınız? Süt dökmeden ıslanmaz kek sıcak sıcağa dökün fayda görürsünüz ben dediğim gibi bıcakla kestiğim yerleri azıcık açıyorum arasına döküyorum dibe gidiyor hemen
Visnelivotka EtiPetito biraz sütü kaynat dök kekin tadı çok şekerliyse şeker ekleme az şekerli ise biraz süte şeker koyabilirsin ☺️