gibicibicis aaa imkansiz olmaması birebir yaptığımın aynısını yazdım eksiksiz hatta sosu ilk 1.5 bardak sütle yapmıştım kekin her bir zerresi sostu bu kadar soslu olmasin diyerek 1e düşürdüm sosu dökünce sünger gibi çekiyor bir kez bile olmamazlik olmadı yiyen ikinci dilimi istiyor firinda fazla mı tutuyorsunuz acaba