M-Berken Cansu4401 rota virüs aşısı mı ağızdan damla veriliyor o mu ? Biz de dün yaptık oğlum bugün çok huzursuz ağlıyor ve karnı çok sert ve ağrıyor normal mı
Cansu4401 M-Berken canım rota aşısı deyil onu iki aylık aşılarını yaptırdık iki bacaktan bı koldan olan ama seninkiler de aşıdan korkma gecer
Mom5441 Secillll dün yaptırdık aşımızı.Dünden beri çok huysuz kolu agrıyor muhtemelen.1 çay kaşıgı Calpol verdim rahat rahat uyudu yavrum😢