Dunyayigeziyorum bende bi sene kızıl kullandım sonra hamile kalınca mecbur boyayamadım 40ım çıksın gidip sarımsı bişeyler yaptırıcam kızıl güzel yani ben baya severek kullandım buğday tenli ve ela gözlüyüm omzumdaydı saçlarım toplanıcak kadar kesmen yeterli kısa saç için sorun yaşamazsınız bende tesettürlüyüm koleston kullanmıştım her boyamada ve urban care in yeşil renkli bi serisi var boyalı saçlar için onu kullanmıştım şampuan saç kremi olarak saç açıcı olarak da pembesini kullandım morfose saç köpüğü de kullanmıştım hepsini tavsiye ederim ayda bi boyuyodum