Asden gerçekten öyle ☺️ bide d vitaminini mutlaka verin aksatmayın. Emzirmekten de çekinmeyin. Emin olun bizden daha kolay atlatıyorlar. Ama nefes alımında Bi zorluk hissederseniz önce burnunu temizleyin hala sıkıntılı nefes alıyorsa mutlaka doktora götürün tekrar geçmiş olsun