Kızlar kovid pozitif 5. Gündeyim. Bebeğime test yaptırmadım ama onda halsizlik, bitkin bakışlar, 1 gün süren ateş ve uyku düzeni bozulması (1 gece hiç uyumadı) oldu. Şimdi 2 gündür daha iyi görünüyor. Ama ben çok korkuyorum. İleriki günlerde bir şeyler olursa bebeğe diye. Geçirenler lütfen bilgilendirin beni.