Busrabsr benim bebeğim 2. Ayına kadar oyle devam etti suan 2 ay 19 günlük ara ara hala oluyor erkek bebeklerinde çok olur diyorlar ama bence erkek kız olabiliyor. Kesinlikle gazı veya kakasi var makatini dürtün karnına bakın sertlik var mi bazı bebelerde minicik bi gaz bile bunlara yol açar ve bi bakarsınız bebeğiniz kolik olmuş. Benim ki yüksek kolikti degisik yöntemlerle atlattık diyebilirim. Öncelikle siz kimyon rezene gun içerisinde surekli için. Bebeğinizin karnı için bi kaşığı biraz zeytin yağı koyun hafif ısıtın sonra elinizde soğutun çok yandım ama yaptım onu yakmayacak şekilde karnına ve ayak tabanına sürün hemen sonra ayağına kalın bi çorap karnına ütüyle ılıttıgınız mendili koyun. Onu rahatlatacak ama kakasi var ve yapamıyorsa yeterli olmaz o durumdada kulak copunu zeytin yağına batırın ve makatından dikkatlice sokun. Sonra ayaklarını karnına doğru çekin yavas yavas bunları yapın kakasını yapacaktır ve rahatlayacaktir.