1Dost [silindi] kızıma hamileyken kuponum vardı 5li hastane çıkışı almıştım 2 sene sonra oğluma da kullandım cok kaliteliydi ve yine kuponum vardı led aldım mutfağa döşedim. Kızıma aldığım 2 led 1 ayda geldi gümrük ödemesine dikkat et yoksa kapıda para isterler
[silindi] 1Dost Elektronik yada gumruge takilacak bisey degil almak istedigim. Alamiyorum gerci uygulamadan bisey anlamadim sinir oldum 😁
[silindi] EtiPetito Ucretsiz sevkiyqt dedigi seylerin fiyati bile sepette bayagi artiyor. Cozemedim uygulamayi sinir oldum 😁
1Dost [silindi] ne olursa olsun gümrük ücreti cıkıyor olmayanında kargosu yüksek zaten Hertürlü pahalıya geliyor Türkiye’den alsana 😄
[silindi] Tugce Kargo ucretsiz seciyorum, onaylarken opsiyon secmemi istiyo yani gonderim yapilacak ulke sec diyo hangisini secersen sec fiyat bi anda ucuyo anlamadım