fatmayildzz Deletedmom_13 bende spiral taktırmak için adet olmayı bekliyordum adet olmadan takmıyordu dr ama demekki hamileymişim o yüzden adet görmedim
Deletedmom_13 fatmayildzz ben adet görmeden taktirdim devlet Hastanesi’nde. Kim demiş adet olmak lazım diye
fatmayildzz Deletedmom_13 ben aile sağlığı merkezinde taktırıcaktım öyle söylendi artı hamile olma ihtimalinden dolayı adeti bekliyorlar
Yakamoz__00 Korunmuyor muydunuz çok zor valla. Geri çekilme korumaz ki bizim de öyle korunmasız ilişki olmuştu gittim ertesi gün özelde spiral taktırdım kaç yüz lira verip hic riske atamam valla.. en çok uğraşan kadınlar.
Deletedmom_13 fatmayildzz 15 gün cinsellik yaşamadım. Riske atacak bişey yok biraz kendinizi tutup emin olacaksınız bu kadar
fatmayildzz Deletedmom484545 ben mi anlatamıyorum siz mi anlamak istemiyorsunuz ben spiral taktıracaktım dr adet olunca gel dedi bende adetimi beklerken hamile olduğumu öğrendim bunu anlamayacak bir şey yok
biruykusuzanne Deletedmom484545 niye yazık pardon anası belli babası belli. Saçma sapan yorum yapıo insanların sşnirleriyle oynamayın. Yazık nedir ya …
Deletedmom484545 fatmayildzz o süreç içerisinden bahsediyoruz zaten siz anlamıyorsunuz o 3 ay kondom kullanabilirdiniz her riski göze alarak
fatmayildzz Deletedmom484545 o konuda haklısın hani bazı eşler prezervatif kullanamıyor ya erken gelme sorunundan dolayı bu yüzden geri çekinme yöntemiyle korunduğunu sanıyorlar bende öyle sanıyodum ama yanılmışım
fatmayildzz Deletedmom484545 aynen cahillik 22 yaşındayım keşke seni başta tanısaydım da akıl verseydin bana Allahım yarabbim ya ben sakin konuşmaya çalıştıkca saçmalıyosun. Ne yani hayırlısı olsun diyip geçmek bu kadar mı zor dert ne onu anlamadım
Azrbbek Cnm adet olmadan da spiral takabiliyorlae kan testi ve ultrason muayenesi olduktan sonra yada hap ve kondom kullansaydiniz vala ne Cesaret tebrik ediyorum ama elimizin altında internet denen birşey var araştırirsak öğrenemeyecegimiz bilgi yok diye düşünüyorum oğlum 18 aylık korunma rağmen her ay tırsıyorum vala hayırlı olsun ne diyim🙃
Deletedmom484545 biruykusuzanne sen saçma sapan yorum yapma küçücük daha o cocuk ilgi ister bakım ister O yüzden yazık ! anası babası kim demedik heralde
biruykusuzanne Deletedmom484545 seni ilgilendirir mi bakımı ilgisi. Kadın zaten şok yaşıyor birde üzerine tuz biber atıyorsunuz. Bayılıyorsunuz moral bozmaya. Öyle de Güzel büyürler ki beraber merak etme. Kardeşimle benim aramda da 1 yıl 22 gün var gül gibi de büyüdük çok şükür ne ilgimiz eksik kaldı ne sevgimiz. Yorum yaparken karşınızdaki insanı da düşünün….
Deletedmom99886 Deletedmom484545 Benim ablamın çocuklarının arasında 13 ay var, tek çocuğu olan annelerin çoğundan daha ilgili, hassas çocuklarına karşı, çabasını görsen cesaret alırsın, öyle sandığın gibi yazık falan olmadı.
ilaydaipekyucel17 Deletedmom484545 Tatlım sende öyle bir yorum yapmışsın ki. Korunmasız İlişkiye giren onlar ama Çocuklar senin üstüne kalmış gibi her yorumun mahşallah🤷🏻♀️😂
fatmayildzz biruykusuzanne Allah razı olsun bacım bunlar sanıyorki biz doğurup doğurup sokağa atıyoruz kalkıp hayırlısı olsun demek yerine saçmalamayı çok iyi biliyorlar çocuğunu doğurup çöpe atanlara böyle tepki gösteremezler eminim