Caglarass Birbebek34 Ay bende hep yapıyorum çorbaların yanına 😂 Etimek benzeri bişey oluyo çıtır çıtır bile yiyorum 🙈 Baharat serpiştiriyorum bazen öyle de güzel
Birbebek34 Caglarass evet baharatla da cok güzel oluyor ama baharatsız daha uzun ömürlü kavanoz kapağı kapali oldugu sürece ayalarca birsey olmuyor 😊