Birbebek34 18 aylık oğlum bile cok sevdi corbaların icine koyup yediriyorum . Çorbalarla yogurtla felan harika oluyor denemenizi tavsiye ederim hem de ekmek israf olmamış olur🌾
Irmakefe Birbebek34 ay canım çok iy yapiyosun valla israf olmuyo hemde çok leziz oluyo bende ramazanda aldigimiz pidelerden aynı böyle yapıyorum harika oluyo pideli köfte yapıyorum