Ben de kizimi hep yüz üstü yatiriyorum diger türlü max 20 dk uyuyor elini kolunu sallayarak kendini uyandiriyor. Sirt üstü denemelerimde kendi tükürügünde bogulacakti nerdeyse. Yüz üstü yatinca gazi da cikiyor kendiliginden kafasini da saga sola kendileri ceviriyorlar zaten