Merhaba bayanlar, 47 günlük bebeğim var gaz sancımız olduğu zamanlar ben yüz üstü yatiriyodum kendim yanında oturduğum zamanlarda kısa süreli olarak..karnı üstüne yatınca daha rahat çıkariyodu gazını..
Şu 3 4 gündür çok sancisi varr vee emerken uyuyor genelde o şekilde uyur yerine yatırdıgm da sırt üstü yatırdıgm an uyanıyor bacaklarını topluyor sancidan uyanıyor yanii snra yüz üstü ceviriyorum uyuyor bu bi kaç gündür böyle tekrar sırt üstü cevirsm uyanıyor 😕 yüz üstü yatirmanin pek iyi olmadığını söylüyorlarr siz bu durum için ne diyosun ??