Betim benim 16 aylık oğlumda öyle yolda bile herkese gülücük saçarak yürüyo başkalarına hemen güler oynar gider hele anneannesine bitiyo resmen bende ağlarken onu görünce susup kucağına atlar falan 😁 ben memnunum bu durumdan çok sosyal dışa dönük bebişlerimiz