Babası da ben de çok şaşkınız, oğlum 16 aylık, aile büyüklerimiz farklı şehirdeler biz de öyle, 4-5 ayda bir iyi ihtimalle dedelerini anane babaanne hala amca dayı görüyor oğlum onun dışında babası ve ben sadece bizi görüyor ilgi alaka mükemmel . Ananesi geldi 2 hafta kaldı, oyunlar yemek yemeler birlikte uyumalar uyanınca doğrudan ananeye gitmeler ama bize hiç pas vermiyor 😎dinlendik babasıyla bi güzel, ananesi gitti hiç farkında bile değil umursamıyor aramadı bile odaları yani varlığı yokluğu bir . Neyse, 1 haftalığına büyükbabasına götürdük kaldık yine orada hiç bizle ilgilenmiyor gelmiyor bile, anne sütü alıyor ama sağıyorum, babannesi ısıtıp veriyor sütünü yediriyor içiriyor hiç annem nerdeymiş a şurada da babam varmış umrunda değil. Hadi kan çekiyor diyelim bu düşkünlüğü, üst komşusuna götürdü babannesi giderken suratıma dahi bakmıyor gidiyor orada oynamış 1 saat sonra aldı geldi babannesi yine bakmıyor . Dedim ki oradan gelirken hiç ağlamadı mı gitmek istemeyeceği davranışlar sergiledi mi hiç bakmadı onlara dedi😂😂işini halledip alacağı sevgiyi ilgiyi alıp başka şeylere kanalize oluyor. Sorum şu. Bu normal bir durum mu, karakterini mi oluşturuyor bu şekilde bi aydınlatın tecrübeli anneler meraktayız . Bu durum biraz üzüyor beni açıkçası 🤦🏻♀️ Umursamaz mı olacak yaramaz oğlum