Kimkiki geçenlerde ben de buna benzer bir post açtım. İstersen oku çok güzel yorumlar vardı içlerinde. Emzirmenin annelikle ilgisi olmadığı, anne sütü almasıyla sağlığın çok da alakasının olmamasıyla ilgili. Üzme kendini güzel anne. Ben çok daha sert bir dille açmıştım bu postu. 1,5 hafta önce ağlamaktan içim çıkmıştı. Şimdi imkanlarım dahilinde besliyorum yavrumu.