Kimkiki hocam maalesef insanlar ne yaparsanız yapın konuşacak bir şey buluyor. Emin olun emzirseniz de bıraktır çok emmiş yemek yemez derlerdi.
Ben doğum yapana kadar aileden malum bir şahıs sürekli arayıp arayıp normal doğum güzellemesi yaptı, bizim bi akraaağba var aynı senin gibi zayıf, 5 dk da doğurdu diyerek 😁 yalnız bahsettiği kişi 4. doğumunu yapmış, benim ilk olacak. Başından beri kendi geçerli sebeplerim vardı sezaryen oldum , bu sefer de ah keşke ben de sezaryen olsaymışım eskiden yoktu böyle rahatlık ben doğum yaparken canım çıkacaktı demeye başladı. Eeeee hani normal doğum iyiydi. Gerçekten sadece ağzı olduğu için konuşuyorlar.