MavisacliAnaa aynı benim oğlum 14 aylık olana kadar eve misafr gelse eşim ve benim kucamizdan inmez herkese ters ters bakar ağlar kimseyi istemezdi bizde hep derdik niye korkuyor acaba bı Sknt mi var diye ama sanrm bazı bebeklerde bu şekilde oluyor her bebek farklı sonuçta alt komşumun kizida insan görse kucağına hoplar yilisir durur oğluma bakarm kimseyi istemez bana smsk sarlr hem sevnrdim hem canm sklrdi şimdi ise 15 aylık olduk dışardaki insanlara cee yapio el sallio gitmek istiyor yanlarına yani dönemsel geçici bişey olduğunu düşünüyorum