Merhaba benim kızım 10 aylık 11 olucaz kaç gun sonra İnşallahh. Benim kızım yabancılardan korkar yani şöyle anlatayım kaynanam gille sık sık gidip geldiğimiz için onlara çok alışık sever oynar onlarla ama eşimin arkadaşları bazen bize gelince onları görünce korkuyo normal olarak haklı da ama eşim bu durumdan şikayetçi hafta sonu da dışarı çıktık avm ye gittik orda Bi adam kızıma baktı güldü çok tatlısın fln dedi kızıma kızım direk ağladı korktu. Dun aksam da eşimin kuzeni geldi bize onu görünce birşey demedi eşim kızımı kucağına verince ağladı sonradan eşim bana diyor bu niye böyle herkesten korkuyor eşimin abisinin de kızı var o 1 yaşında ama o korkmuyor kimi gorse kucağına gider yabancılar i sever eşim de gidip geliyor diyor o niye korkmuyor benim kızım niye böyle 🤦♀️
Boyle olmasi güzel bence yabancı gün gelse dışarıda gel dese gitmez e eşim de diyor kimseden korkmasın aranızda böyle olan var mı