Pelopel Elmadersem Korkmayın her şey olabilir. Omikron bile olsa sanırım omikron çok ağır geçmiyor. Çok da fazla düşünmemek lazım gerçekten elimizde değil artık bulaşıp bulaşmaması.
Elmadersem Pelopel gercekten öyle doktora götürmüşler doktor göz covidi olmuş demiş ne alakaysa artık. Zaten sınıfımdaki bütün cocuklar hasta ve kurtulamıyorlar
Pelopel Elmadersem aaaaaa şaşırdım valla şuan. Okullarda herkes hasta ve sürekli hasta gerçekten. Virüs yuvası okullaeir malesef.