Ever arkadaşlar var mı varsa ne gibi belirtileriniz var? Kızım dün aksma ateşlendi 39 cıktı ateşi bugun kan filan alındı crp yüksek cıktı doktor omicron olabilir bugun bu ilaçları kullanın gecmezse aksama gelin tekrar serum verelim test yapalım dedi bu hastalığı yaşayan var mı varsa nasıl atlattınız ilaç dışında kızıma ne gibi şeyler tükettireyim? 15 aylık kendisi