Elifycsy Mrv91 bende şırıngayla falan vermeye çalışıyorum ama olmuyor çok zor.kaşıkla vereceğim zamanda kızım istemiyor.itiyor.o yüzden sordum biberona başlarsa seni bırakır diyorlar ya.
Mrv91 Elifycsy şırıngayla ben de denedim ama cok zor hep genzine kaciyodu. Kaşıkla da yarısı dışarı gidio nekdr yedi yemedi anlayamio insan. Ben de hepsini deneyip eeehh bu biberonu neden yapmış insanlar bunlarla ugrascaksak diyip verdim biberonu😀😂
guvesra [bilinmeyen] içinde prebiyotik yok bağışıklık için yetersiz kalır demişti doktorumuz o yüzden değiştirdim ben aptamil veriyorum şimdi