Elifycsy ben biberonla veriyorum. Suanda bi avantajim var. Emzirme işini silikon göğüs ucuyla yapiyorum dogdugundan beri. 1 ay oldu. Ikisinin ucu benzedigi icin ikisini de aliyo. Ama suan silikonu biraktirmaya calisiyorum. Göğsümü almak istemio silikonu istiyo. Eger göğsümü tutturmayi basasirsam biberonu biraktirabilirim. Çünkü bidaha reddetmesinden korkarim. Damakli biberon kullanirsan ikisini bir yurutebilirsin ddi bugun ebe. Sanirim nuk markasının anne göğsüne benzeyen biberonu var. Ben dr browns kullaniyorum anne göğsüne hic benzemio. Muhtemelen memeyle onu bir yürütemem.