aybikreis Bizimde ayni hemde bebegimle ayni odada kaliyorum ev kucuk baska odaya gecemiyorum tasinamiyiruz da . Evde rutubet var o camdaki buharlanma su olarak assagiya akip rutubet yapti. O ev rutebet olur alt katlarda hep boyledir ben fanli isitici aldim dogalgazi kullanmiyorum elektrikli onu kullaniyorum ve gun icinde odayi havalandiriyorum . Eger imkaniniz varsa nem alici cihazlardan alin baya iş gördüğünü biliyorum