Kızlar yeni taşındığım evimde açık mutfak kullanıyoruz. Altımızda boş dükkan var. Gündüz kombiyi kapatıyorum,gece 1den sabah 8e kadar falan açık duruyor. Camlar buharlanıyor dışarıyı göremiyorum. Üst katlarda öyle olmuyor nedense. Ne yapabilirim bu duruma? Evi havalandırıyorum arasıra ama geçmiyor