Havvana oğlum 4-5 aylıkken rutin kontrolüne kayınvalidemle gitmiştik, dişten konu açılınca kayınvalidem doktora “biz diş zamanı ampulle devit verirdik” dedi, ben de ilk defa o an duymuştum ama doktorum bana “aman sakın öyle bir şey yapayım deme doz aşımı olur böbreklerinde hasar bırakır” demişti