Havvana Bi tanıdığımıza profesör önermiş dış çıkartırken bi ampul içiriyormuş çok fazla dış sancısı cekmiyormus çocuk var mi bu konuda bilgisi olan 🤷🏻♀️
JackDaniels Havvana 1 ampul bana fazla geldi. Zaten 2 yaşa kadar d vitamini takviyesi verdiğimizi düşünürsek anlamsız.
Zeyzey2019_ Havvana 1 ampul çok değil mi. Zaten d vitamini takviyesi kullanıyor olmanız lazım. Doktorunuza sormadan lütfen yaöatı, d vitamininin fazlası zararlı çünkü.
Havvana Ben de bi kez denedim o ara hastaydı ayni zamanda çok anlayamadım.Tekrar kullanmak istiyorum da bi bilemedim 🤔
Henakiz D vitamini önemli elbette ama bir ampul bana çok makul gelmedi. Fazlası bebeklikte zarar. Hadi yetişkinken bir şekilde vücuttan atılıyor ama. Onun yerine Osalit kullanmanızı öneririm. Minik diş topları. Bize çok faydası dokundu.
Havvana Deletedmom0099 bi kez verdim de bi daha ben de riske alamıyorum o yüzden danisim dedim olmadı bi doktoruna da sorarim
Havvana BurcuKucuk Doğrudur ben de araştırırken öyle görüyorum günlük bebeklerde ve insanlar moda doz alımında sinir varmış
Havvana Zeyzey2019_ ben bir yasından önce bıraktım 8 aylık filandı su an hic bi şey kullanmıyorum oba güvenerek bi kerelik kullandım bi doktoruma danisim dediğiniz gibi
JackDaniels Havvana Tamam ama tek seferde 1 ampul ile doz aşımı yaşarsınız. Sağlıkçıyım o yüzden söylüyorum
BugsBunnyy Havvana test yaptirin seviyesine bakin ona gore devam edin 7 yasindaki ogluma hala veriyoruz biz de ayni sekilde kullaniyoruz. Onemli olan kan tahlili verip doktorum belirledigi olcude vermek
Deletedmom0099 Havvana bir kere vermek bile tehlikeli ağır gelebilir yetişkenlere bir ampul veriliyor diş jeli, tozlar var onları deneyin
Zeyzey2019_ Havvana d vitamini çocuk kemik gelişimi açısından çok önemlidir. Kızım 3 yaşında ve hala doktoru kullandırıyor. Sadece yazın ara veriyoruz. Doktor mu bıraktırdı.
Yavuzseliminannesi1661 Havvana benım de oğlumun dişleri çok kaşınıyor adeta damaklarını yırtacak gıbı ama daha küçük 4 ay 8 günlük normalmi sizce bide diş jeli hamgısı daha ıyı hiç kullanmadım ılk defa alcam 🥰
Havvana Yavuzseliminannesi1661 çok küçük canim o dış jeli alma derim tetagil var doğal ama o da 6 ay onu eczaneye sorabilirsin.Onun dışında karadut şurubu çok az sürebilirsin ezilmiş karanfili zeytinyağında beklet ondan sur dağıl seyler dene derim.Onlar hic bi şeymiş sen bi de azı dişlerinin çıkışını görsen ☺️🙈
Havvana Deletedmom0099 artık en zor dişleri arka azılar kaldı fayda eder mi ki 🤷🏻♀️Biraz pahalı ise yaramazsa diye almamistim