ElifB08 Sibelkyrc Bence aralıksız uyuması harika bir şeydir 😅 aklınız kalmasın bi çocuk dr’da sorun tabi
neslihanyildiz Sibelkyrc bizimde öyleydi ne yaparsam yapayım asla uyanmazdı sarılık oldu bir gün hastanede yattık ama çok uğraştım yinede uyandıramazdım.
neslihanyildiz Sibelkyrc birde 5 saat bence çok çok uzun bize iki saat en fazla 3 geçmesin demişlerdi. Bebeğim iki aylık dr hala en fazla 4 saati geçmesin dedi.