Sibelkyrc
Çok normal annelik iç güdüsüyle bebeğimiz için en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Bana da annem hep öyle söyler inanır mısınız, uyumak istiyorsa bırak uyusun kızım diye. Böyle söylediklerine göre böyle de yapmışlardır bizleri büyütürken, Elhamdülillah hepimiz sağsalim ayaktayızda demekki gerçekten bir şey olmuyor. Daha 2 gün önceye kadar uyandırmadan emzirmeye çalışıyordum iki üç fırt çekiyor sonra uyumaya devam ediyordu ( bilerek uyandırmıyordum ki şimdiden gecenin farkına varsın uykusu açılmadan karnı açsa doyursun diye, diğer türlü bir kere gece o saatlerde uyanmaya alıştımı evet şu an için iyi olur belki ama sonrası için çekilmez bir hal alır. Onun için ışığı yakmadan, ses çıkarmadan, mümkünse altını değiştirmeden yani uykusunu bölmeden halletmeye çalışıyorum) ama bir kaç gündür özellikle uyandırmıyorum kendisi acıktığı zamanlarda mızırdanmaya başlıyor ağlamaya başlamadan hemen alıp emziriyorum böylelikle gene uykusu açılmamış oluyor ama acıktığı içinde karnı doyuyor. Gündüzleri bu haftaya kadar 1 saatte 1 emmek istiyordu şimdi 2 saatte bire çıktı bazen öylesine emmek istiyor kısıtlamıyorum bende çünkü emme eylemi her zaman doymak için değilde anneyle iletişim halinde olmak içinde kullanılıyor bebekler tarafından. Sizinde gündüz iyiyse emmeleri ki bizden çok çok daha tontiş bir bebek maşaÂllah ☺️ Gündüzleride uyanıksa gecelerini bölmeyin bence. Kendinizden pay biçin acıksanız sizi ciddi derece de rahatsız edecek kadar acıksanız amann ben uyuyayım der misiniz? Hemen gider bir şeyler atıştırırsınız, bebeklerdr öyle durumlarda çok kuvvetli ağlıyorlar zaten. Ne güzel bebeğiniz kendi kendine gece gündüz ayırdını yapmış bence bozmayın derim ama tabi karar sizin. Siz annesisiniz içinize sinen en doğru şey hangisi ise öyle devam edin göreceksiniz hem hayat kolaylaşacak hemde bebeğiniz sağsalim sağlıcakla büyüyecek 🌸☺️