Benim kızımda 1.5 yaşında geçenlerde burnuna kağıt sokmuş anne munum diyerek geldi anlamadım baktım kağıt aldim. Devam etti munum demeye ışıkla bakinca ilerde burun duvarına yapışık kağıdın devamını gördüm. Çıkaramadık bizde acile gittik orda uzun ugrasla cikardilar çok şükür. Şırıngayla su falan denemiştim 😁 o an paniklemistim ama şu an gülüyorum Rabbim bir daha kimseye göstermesin.☺️