Aybukemm Cindy_35 bizde kızım 3 aylıkken geçirdik o zamanlar daha yeniydi kovid eczanede ne kadar vitamin varsa almıştı eşim propolis filan kullanmıştık eşimde iç belirti olmadı ama bende ateş, öksürük, ishal, bel ağrısı, vücut ağrısı, halsizlik olmuştu
MyLoveBoy00 Cindy_35 korkma ben hamileyken geçirdim çocukta bağışıklık kazaniyormuş hamileykende emzirirkende ☺️
Ogullarinaasikanne Cindy_35 babam astim hastasiydi hastanede yatti ama tamamen kontrol amacli cigerlerine inmisti ama ufak bir yerine inmisti hic korkmayin babamin yasi ve seker hastasi olmasida bizi korkutan diger bir sebepti. Beslenmenize hijyeninize dikkat edin valla tuhaf birseyler oluyor anlasilir gibi değil. Oglum gecen hafta carsamba günü ishal grip öksürük oldu Perşembe gittik doktora. Test istedi verdik negatif cikti şükür. 2 gün sonra ufak oglum grip ishal oldu. Bugünde esim test verdi. Herkeste ishal grip öksürük ates ve kusma var. Eltimin kizida bizden km uzakta biz gurbetteyiz oda ates karin agrisi ile gitmisler doktora ona da kovid testi yapilmis. Yani anlamadim resmen bir salgin var korona mi ne halt bilmem ama herkese test yapiyolar 😒
Cindy_35 Ogullarinaasikanne hastaneler çok kalabalık şu aralar gidilecek gibi değil sağlıklı gittiğin an hasta dönüyorsun
MyLoveBoy00 Cindy_35 10 gunde tekrar negatif oldum eşim benden ağır atlatmişti. Nefes darlığı koku alamama yaşadım bide ilk iki gün ateşim hiç düşmedi surekli parol kullandim ve ılık duş aldim
Mstfcnr Cindy_35 canım bende de astım vardı çoçuğum 1 yasında bile değildi merak etme 4 saatte bi parol iç agrın ateşin oldukça kullandığın bi hava varsa onu düzenli kullan Allah’ın izni ile bişey olmaz
ballicorek_ahmet Cindy_35 kozalak şurubu ve pekmez icin biz oyle atlattik. Cay olarak da kekik , kuşburnu zencefil çayı ictik sürekli. Yemekle kemik suyu koydum hep bol bol c vitamini aldık. Meyve yedik. Biz aşı olmamıstik. Halsizlik ateş koku kaybı baş ağrısi oldu bende günde 1 kez parol içtim.