2 haftadır bir türlü peşimizi bırakmadı ilk kaynım yakalandı Ukranya’dan geldiğinde. Dünde gidip eşim ben görümcem ve kaynanam test olduk. Görümcem ve ben hariç apartman covid doldu eşimde dahil ( kaynanam, kayınpederim ve kaynım) benim negatif çıkmasına rağmen boğazlarım ağrıyor 😣 inşallah psikolojiktir 🤲🏻 Demem o ki babaannemi Eylül’de kayıp ettik covid ciğerlerine inmişti. Bende astım hastayım ne yapmam gerek 8 aylık bebeğim var 😔