HandeNil bence KPSS ye çalışın adam akıllı. Çocuğunuzu yine anneanneye ya da babaanneye emanet edin gün içinde ders çalışın. Bölümünüz ne bilmiyorum ama sağlıktan çok atama oluyor. Devlette olursa işiniz imkanlarınız daha rahat olur. Özel sektör çok zor. Çok afedersiniz etinden, sütünden, yününden yararlanıyorlar ve hakettiğin maaşı vermiyorlar.