herkese merhaba 20 aylık bir kızım var, ben sağlik mezunuyum ama özel sektörde iş bulamadigimdan işimi yapmıyorum. evde kpss çalışıyorum hamileligimden beri evdeyim. bu aralar iş konusu çok aklımı kurcalıyor kayinvalidemle ve kendi annemle aramız 5 dakka yürüme mesafesinde ve oturdugumuz bölgede 2 3 tane market var eleman ariyolar gördüm. ama vardiyalı şekilde sabahçı ve öğleden sonra olmak üzere öğleden sonra gidersen 9 buçuk 10 da çıkıyorsun . kayınvalidem eğer çalışmayı düşünüyorsan ben bakarım dedi. çok istiyorum çalışmayı kızımın ihtiyaçlarını rahatca alayim kendi param olsun diye ama bi yandan kizimi bırakmaya kiyamiyorum bu zamana kadar hep beraberdik acaba işe gidersem benden soğur mu uzaklaşır mı gibi düşünceler yakamı bırakmıyor. napmaliyim çalışan annelerden fikir alabilir miyim süreci nasıl yönetiyorsunuz